Články

Účinný a ověřený nápoj na klouby, plný vápníku

Moje babička zkouší na poli alternativní léčby kde co. Když jednou o Vánocích přinesla lahev ne moc vábně vypadající a páchnoucí "tekutiny" se slovy, že díky tomu už jí vůbec nebolí kolena, měla jsem k tomu zpočátku nedůvěru. Pak jsem se ji zeptala na složení a postup, jak ho vyrábí, a začalo to dávat i biochemický smysl. Tady je recept.

Základní postup pro jednoduché klíčení luštěnin ve sklenici

Klíčení luštěnin je považováno za něco, co spíše praktikují „alternativci" a milovníci rostlinné stravy. Určitě jste o něm už slyšeli, ale stále jste se neodhodlali to zkusit. Rozumíme vám. Pojďme společně prolomit ledy. Vyzkoušíte to jednou a pak už budete klíčit stále.

Desatero rad, jak efektivně neplýtvat potravinami

Plýtvání. To je něco, co je doslova poznávacím znamením mnoha lidí z vyspělých států. Naštěstí nám často už ale záleží na tom, kolik potravin opravdu potřebujeme, a ne kolik chtějí naše oči a náš chtíč. Milióny tun potravin ročně se vyhodí – bez užitku, jen tak, a velká část by jistě zvládla nasytit tam, kde je nedostatek.

Jak si zachovat zdraví při pracovním nasazení

V kontextu nadpisu by se nabízelo dodat i jak si zachovat zdravý rozum. Žijeme v době, kdy se minimálně lidé ve velkých městech neustále za něčím honí. Ať je to ráno z místa A do místa B, což je nejčastěji práce, tak je to z místa B do místa C, nedejbože i D, a pak opět A. A takto stále dokola. V pracovním režimu trávíme velkou část života, proto se musíme snažit, aby negativní dopady na náš organismus byly co nejmenší.

Odborná recenze: Přípravek na odvodnění organismu ZEROPILL

Recenze nového přípravku na trhu, Zeropill, který bojuje se zavodňováním organismu. Třeba jste to právě vy, kdo se trápí s nadbytečným kilogramy jen díky zavodnění a tato recenze vám pomůže se rozhodnout, kterému doplňku stravy máte dát přednost.

Recept: Velikonoční Jidáše

Dle lidové tradice se Jidáše, tradiční velikonoční pečivo, pečou ve středu nebo brzo ráno na Zelený čtvrtek. Jeden Jidáš za svítání by vám měl zaručit pevné zdraví a ochránit vás před různými neduhy. Je ideální čas zadělat, abyste se zítra mohli těšit ze snídaně.

Nehledejme viníka jen mezi potravinami, hledejme ho v sobě

Většinu času předávám znalosti jiným, to ale neznamená, že se od druhých stále neučím. V posledních letech se rozšířil jeden nešvar, a to je přeinformovanost ve výživě. Určitě jsme zde o tom už mluvili. Dnes tedy zamyšlení o jednom jejím důsledku – oblibě vinit konkrétní typ potravin „za vše zlé“.

Všechno je v hlavě aneb italský paradox stravování

V době, kdy je každý výživový styl spíše o restrikcích či usměrnění, je tento trend, který si nachází stále více příznivců, vítanou změnou. Už název napoví, že se jedná o něco, co velmi závisí na nás samotných, a ne jen na tom, co nám ostatní lidé tvrdí...

Vstřebávání živin – nemyslete jen na kvalitu jídla, ale i na své střevo

Většinou klademe hlavní důraz na to, co jíme – co do našeho těla přijímáme. Rozmýšlíme, co jídlo, které konzumujeme, obsahuje nebo neobsahuje za prospěšné či škodlivé látky. Zapomínáme ale, že je to hlavně naše tělo, které rozhoduje o tom, co, kolik a jak efektivně přijme a následně zpracuje.

RECEPT: Podzimní pečená zelenina

Je to zvláštní, ale mám raději zeleninu než ovoce. Mám na ní ráda její nevtíravou a hlavně zcela tvárnou chuť. Když sníme hodně ovoce, jsme přeslazení a to u zeleniny nehrozí. Jestli mám více ráda pečenou/dušenou, než syrovou, to nevím, každopádně mě baví kombinovat a připravovat si ji na mnoho způsobů. Zde je kombinace, která u mě aktuálně frčí. Použijte jako přílohu nebo lehkou večeři.